Șoseaua Kiseleff – o provocare pentru cei care practică ciclismul extrem, adică un soi de offroad cu bicicleta.

de | iun. 27, 2022 | iMobilitate Urbană

Din solidaritate cu poporul ucrainean și cel mai probabil dintr-un sentiment de ură față de un anumit partid, Șoseaua Kiseleff are trotuarele într-o stare ca după bombardament… Solidaritate pentru că prin zona e ambasada Federației Ruse…și în actualul context nu prea merită un trotuar decent, iar ura fata de un anume partid (vecin de trotuar cu ambasada…)… e clară… Trist! În realitate avem o lipsă totală de solidaritate cu proprii cetățeni… un dezinteres fabulos!

Dezinteresul ridicat la rang de artă!

Să avem de-a face cu impostori? Altfel de ce o administrație publică, care declară sus și tare să lăsăm mașinile acasă și să ieșim la pas… că mersul pe jos face piciorul frumos… și cu bicicletele… nu ar repara trotuarul și implicit pista de biciclete?

Transportul alternativ în București rămâne (din păcate) o iluzie, o glumă proastă. Unde sunt protestele? Unde sunt plângerile și insistențele să facă cineva ceva? Parca a intrat activismul pe două roți în amorțeala… e bine! Totul e bine acum. Trăiască!

 

Absurdul situației este înfricoșător…

O reparație la trotuar (mai mult ca sigur o problemă minoră de utilități) este singura porțiune care respectă standardele, proiectul inițial și, în esență, bicicliștii… Este o bucată de aproximativ 2 metri liniari. Asfalt lin, marcaj corespunzător, de calitate, cu vopsea termoplastică… Atât! Doi metri liniari! Asta este toată pista de biciclete de pe Șoseaua Kiseleff… seamănă cu celebrul metru de autostradă, nu-i așa?